THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Thursday 9 June 2011

Terimbas memori

Pesal mata aku yg cantik ni..cantik ke? langsung tak boleh lelap..mata masih terang benderang, padahal sudah jauh malam sangat-sangat, takut!! jangan kira laa..Serius, tidak boleh tidur!!


Banyak benda berlegar-legar singgah dalam kotak fikiran ni. Emm, pasal kerja of course la, member-member yg tak contact..jimat kredit la tu..terimbas kenangan masa budak sekolah dulu-dulu..skema tau..sampailah menjejak kaki ke menara gading..bukan menara KLCC..tidak dilupa juga pasal kisah cintan aku..ecemen,pewitt..


Nak bagitau satu Malaysia..ada aku kisah?..esok aku cuti, siang tadi pun aku cuti juga..Reason!!! syhhhh nanti kantoi oleh big boss, second bos dia suka-suka apply cuti..sape tu?..Kan cuti tahunan aku masih berlambak lagi, suka hati la nak cuti. Lagipun before ni aku workholic tau..iyer?untung department i..haiss, selalu buat orang tension..
.

Tulis apa lagi yaa, blurrr..maybe setakat ini je kot..stok cerita hari lain pulak..yang penting ada catatan untuk malam yang sunyi sepi ini..nanti saya akan cari dan postkan tips untuk tidur yang selesa..hehe

zzzzzZZZZZzzzzz





0 comments: