THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Saturday 11 June 2011

TENGOK ORANG KAHWIN...

Hari ini saya merajinkan diri pergi ke majlis kenduri kahwin.."sedare"...sebelum ni liat benar..2 majlis kahwin dalam masa yang sama, tetapi berlainan tempat...wow,rekod terbaru daezan,syabas! ehe..

Majlis Pertama adalah pasangan Azmi dan Nizah. 
 
Masa ni ramai sangat orang ambil gambar. Saya yang kecil molek ni tidak dapat mengatasi Photographer's yang terror lagi profesional untuk tangkap gambar..dari yang kecik sampailah orang besa-besa..
nak menyalat bawah ketiak dorang pun tak dapat!!

TAPI, itu bukan alasan utama..kenapa saya tak dapat ambil  banyak gambar?
Kamera diorang branded..ada class punya! laa,hehe..kamera saya cap ayam je..malu la nak tunjuk..hohoho..So, dapat sekeping je..
 

Majlis kedua adalah pasangan Asran & Wajihah

Masa on the way pergi ruma pengantin, hujan turun dengan lebat tau..Basah? confirm la, tapi semangat yang berkobar-kobar untuk menghadiri majlis tersebut terlalu tinggi..mekap?cair laa..nak touch up camner lagi..ahaa..padan dengan muka aku!

OpSS...dah jadi bini dah pun..ehehe
 

Pasangan mempelai ini seorang daripada Melaka (bride) dan seorang asal sabah (bridegroom). Masa kita orang sampai kat ruma pengantin, tetamu yang lain dah balik dah..ahaha..yang bestnye mak pengantin lelaki suruh kita orang direct pergi dapur " ruang VIP" cari makanan..makan puas-puas la jawabnya..nak tapau?boleh ba kalau kau..


---Pesanan---
* Sediakan payung sebelum hujan...faham-faham kan
* Jaga adab sopan di tempat orang...dengar tu daezan!!!
* Hadiri Majlis Kahwin, Kenduri, Birthday dll dengan ikhlas.
* Hadiah..hadiah..jangan lupa..

Jangan ingat makan je..nawaitu kena betul awak!!!

0 comments: