THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Thursday 9 June 2011

Pembuka Tirai

 
Bismillahirahmannirrahim..inilah ayat yg paling sesuai digunakan bagi memulakan sesuatu benda yang baru (bg yg muslim)..starting yang bagus bagi aku yang baru berjinak-jinak dengan dunia blog ni..lorr dah terlambat benar..hihi..

Izin Panduan!! perkataan aku ataupun daezan akan digunakan untuk pengganti nama diri.

Sebenarnya..daezan dah lama kepingin nak buat blog sendiri, tetapi baru sekarang hajat  itu termakbul..itupun kawan-kawan yang bukan main excited suruh buat..adushh!.."daripada u asyik baca blog orang, better u wat sendiri laa..LAZY GURL.."  berdesing telinga.."nasib u member seginjal aku, klo bukan..ada yang tertelan sandel 3 inchi..sabo je laa"..


Al kisahnya..bermulalah my new life dalam dunia blog ni pada 09.06.2011(Khamis)..tarikh yang sesuai sempena bulan birthday aku..Ops, Promote plak dah! angka yang tertera itu mempunyai maksud yang tersirat dan bermakna..nanti aku cerita satu persatu di sebalik peristiwa setiap angka tersebut tu ye..insyaallah..

Niat untuk create cerita si pari-pari ini hanyalah semata-mata berkongsi cerita dan jauh  menyimpang daripada ingin menjadi blogger popular dan high rinking di Malaysia. Serius!!

Kewujudan blog Cerita Si Pari-Pari ini diharap dapat menghilangkan keboringan yang aku alami semenjak habis study..ceh, dlu study hard  ke?..dan pritt!!!..semoga aku diterima dalam dunia blog ini..tapi tak nak la syok sendiri, nak juga share info, tips berguna, dairy @ coretan korang yang best giler-giler dan etc..ahaksss!!


Selamat menyelami dunia kecil si Pari-Pari!!! 


0 comments: