THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Saturday 18 June 2011

Aku RINDU dia sangat-sangat....

 Aku merinduinya...Ting Tong!!! Tengok bear tu...

Perghh...jiwang!!! Lantak la orang nak fikir apa. Memang pun kekadang aku ni jiwang, dah namanya wanita berjiwa halusssss...hehehe...nak mengomel kejap.

Saat ini, sumpah aku rindu dia sangat-sangat...dengar je lagu " Warmness on the soul" dan "Your guardian angel" ...lagu ni si dia pernah dedictae untuk aku ececee,hihi...confirm aku teringatkan dia.

Kekadang air mata mengalir juga, tapi tak la selebat macam titisan hujan. kena control cute juga laa..nyorok dalam selimut je, sambil tarik hingus...


Siapa dia?

Identiti si dia aku kena rahsiakan, tak kan semua nak beritahu...ahaha..Siapa lagi kalau bukan some person yang special dalam jiwa aku ni. Tapi, dalam jiwa dia???...aku pun tak tahu, hanya Allah S.W.T yang lebih mengetahui. Dia macam dah berubah semenjak sebulan lepas..uhukuhuk..so sad, sadis benar.. 

Kawan aku pernah bagi nasihat
" ko menyorok dan lari la di mana-mana sekalipun, kalau tuhan dah bagi jodoh ko dengan dia..Confirm, kahwin juga la jawabnya"

Amin...aku terima seadanya siapa jodoh aku. 

Pesanan:
  1. Detik ini, saat ini...kuatkan semangat. Masing-masing mempunyai alasan tersendiri untuk melakukan sesuatu.
  2. Ingat tuhan selalu, baik ketika senang mahupun susah.
  3. Yakin dengan diri dan keputusan yang anda lakukan.
Bebelan: daezan.blogspot.com


0 comments: