THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Friday 8 July 2011

Pengirim SMS Misteri- Siri II

TIADA LAGI MISTERI...ahaaa


Berkat usaha gigih ku yang ala-ala spy terkenal...
Dapat juga aku menjejaki laman sosial facebook yang dimiliki oleh si Misteri tesebut...
Yahoo, syabas daezan!!!


Waa...montelnye!!! ehe..serius..
Tak apa lah, dia ikhlas ingin berkawan..aku menerimanya dengan ikhas juga laa..

Tapi..ada tapi lagi?
Pertama kali menyelidiki facebook si misteri tersebut, aku memang teragak-agak juga laa...hihi

Sehinggakan aku direct sound kat dia...GENDUT!!!


Dia ok jer, rilex...Teguranku dia terima seadanya. Walaupun, agak memanaskan telinga juga laa..
Mulut aku ni...haiss..main lepas jer...sorry, gens! (short form untuk gendut)

Kesudahannya...jeng..jeng..jeng!!!

" kalau aku kurus dalam tahun ni...sanggup terima aku?"
Perghh...ayat! ingat aku ni mudah termakan ayat power engkau tu...

"Wait and see...ada jodoh tak kan ke mana" Jawapan selamat = standard dulu, kini dan selamanya..hehe





To be continue

0 comments: